Projects / Comunicació

Amposta Turisme

Client
Ajuntament d’Amposta

Projecte
Marca de Territori
Identitat visual
Comunicació

Un logotip no ho pot dir tot, tot i així, podem intentar que digui forces coses...

Aquesta “A” d’Amposta és riu, és pont, és Delta, és reivindicar-se com a capital del Montsià (comarca al sud de l’Ebre) i sobretot, és intentar evidenciar que el seu terme municipal té platja i arriba fins al mar...

A més, l’utilització d’un codi de color que varia en funció de l’època de l’any, ens permet interactuar amb els diferents moments i colors de l’arròs, generant així un logotip dinàmic i viu.

En un moment on els recursos econòmics són escasos, és important tenir clar que per consolidar una marca s’han d’aprofitar tots els impactes possibles, d’aquesta manera vem proposar que totes les regidories de l’Ajuntament utilitzessin el mateix logotip, amb algunes variacions segons el departament. D’aquesta manera aconseguim donar una imatge unitari, potenciar i rendavilitzar al màxim la marca d’aquest municipi.

D’altres marques de territori:
> Tarragona Turisme 
> Vall de Boí Turisme 
> Siurana Turisme 
> Terres de Mestral

Tarragonat Turisme

Marca de territori
Comunicació
Disseny web

Priorat Turisme

Comunicació

Siurana

Marca de territori
Comunicació
Disseny web

Vall de Boí

Marca de territori
Comunicació
Disseny web

Priorat Enoturisme

Identitat
Comunicació
Disseny web

Tamarit Park Resort

Identitat
Comunicació

Tàrraco Viva

Comunicació

Amposta

Marca de territori
Comunicació