Comunicació
Emocions per emportar-se a casa

A Simbòlic creiem que la comunicació ha de tenir dos objectius:
El primer, informar de manera clara, sintètica, senzilla i entenedora,

per què el receptor entengui de seguida quin és el missatge i, el més important, qui és l’empresa o institució que l’emet.

El segon, ser capaç de seduir, de generar record, de convidar a l’acció.
Per això, entenem la comunicació com una guspira que et desperta l’interès, com un aperitiu que t’obre la gana, que et genera la necessitat de voler saber-ne més!

Off-line: Campanyes de Publicitat / Catàlegs / Cartells / Flyers_
On-line: Portals Webs / Banners / Xarxes socials_

Tarragonat Turisme

Marca de territori
Comunicació
Disseny web

Priorat Turisme

Comunicació

Siurana

Marca de territori
Comunicació
Disseny web

Vall de Boí

Marca de territori
Comunicació
Disseny web

Priorat Enoturisme

Identitat
Comunicació
Disseny web

Tamarit Park Resort

Identitat
Comunicació

Tàrraco Viva

Comunicació

Amposta

Marca de territori
Comunicació