Projects / Comunicació

Siurana Turisme

Client
Ajuntament de Cornudella de Montsant
Siurana i Albarca

Projecte
Marca de Territori
Identitat visual
Portal Web
Comunicació

Sempre hem reivindicat que un logotip s’ha de defensar per ell mateix i que no pot ser que per entendre’l calgui l’explicació del dissenyador.

En aquest cas però, ens vam permetre la llicència de plantejar una imatge que amagués un petit joc visual que, d’alguna manera, generés una divertida interacció amb el visitant.

Un cop assegurada la silueta emblemàtica de Siurana, el penya-segat amb l’església, com a estratègia de comunicació, vem decidir afegir-hi l’aspecte llegendari del municipi, incorporant els personatges principals de la llegenda del salt de la reina mora, l’Abdelàzia i... el cavall, els heu vist?

En realitat Siurana, sense fer res, ja té un encant especial, reconegut tant a nivell de comarca com per la gent que la visita, per tant, a nivell de comunicació només vem apostar per resaltar l’espectacle del paisatge i afegir un accent especial al seu passat llegendari, l’objectiu era suggestionar al visitant i intentar que s’imagini l’Abdelàzia, la reina mora, passejant pels seus carrers.

A dia d’avui, Siurana és el municipi més visitat del Priorat!

D’altres marques de territori:
> Tarragona Turisme 
> Vall de Boí Turisme 
> Amposta Turisme 
> Terres de Mestral

Tarragonat Turisme

Marca de territori
Comunicació
Disseny web

Priorat Turisme

Comunicació

Siurana

Marca de territori
Comunicació
Disseny web

Vall de Boí

Marca de territori
Comunicació
Disseny web

Priorat Enoturisme

Identitat
Comunicació
Disseny web

Tamarit Park Resort

Identitat
Comunicació

Tàrraco Viva

Comunicació

Amposta

Marca de territori
Comunicació