Projects / Identitat

Client
Patronat Municipal de Turisme de Tarragona
Ajuntament de Tarragona

Projecte
Marca de Territori
Identitat visual
Comunicació
Retail

2009 - Fins l’actualitat

L’any 2009, vem tenir la sort de guanyar la imatge corporativa de Tarragona Turisme, participant en un concurs públic, amb un jurat multidisciplinari de 15 persones, i on s’hi van presentar més de 40 estudis de tot l’estat.

La clau de l’èxit, segons l’opinió del mateix jurat, va ser fer un logotip personal i intransferible, que no servis per qualsevol altra ciutat, però sobretot, sobretot, pel concepte.

El mateix encàrrec, ja recollia la necessitat de representar el patrimoni romà, les festes populars i l’obertura a la Mediterrània com a elements carismàtics de la ciutat. De seguida ho vam tenir clar. L’element clau que representava tots aquests conceptes i què, alhora, creiem que calia convertir en l’emblema de la ciutat de Tarragona, sense cap mena de dubte, era i és: l’Amfiteatre!

D’altres marques de territori:

> Vall de Boí Turisme
> Amposta Turisme
> Siurana Turisme
> Terres de Mestral

Tarragonat Turisme

Marca de territori
Comunicació
Disseny web

Siurana

Marca de territori
Comunicació
Disseny web

Amposta

Marca de territori
Comunicació

Vall de Boí

Marca de territori
Comunicació
Disseny web

Priorat Enoturisme

Identitat
Comunicació
Disseny web

Priorat Turisme

Identitat
Senyalització
Comunicació

Xisqueta

Identitat
Packaging

Dayiro

Identitat

i-magnetts

Identitat
Packaging
Retail

Arcoinet

Identitat