Client
Patronat Municipal de Turisme de Tarragona
Ajuntament de Tarragona
Projecte
Marca de Territori
Identitat visual
Comunicació
Retail
2009 - Fins l’actualitat
L’any 2009, vem tenir la sort de guanyar la imatge corporativa de Tarragona Turisme, participant en un concurs públic, amb un jurat multidisciplinari de 15 persones, i on s’hi van presentar més de 40 estudis de tot l’estat.
La clau de l’èxit, segons l’opinió del mateix jurat, va ser fer un logotip personal i intransferible, que no servis per qualsevol altra ciutat, però sobretot, sobretot, pel concepte.
El mateix encàrrec, ja recollia la necessitat de representar el patrimoni romà, les festes populars i l’obertura a la Mediterrània com a elements carismàtics de la ciutat. De seguida ho vam tenir clar. L’element clau que representava tots aquests conceptes i què, alhora, creiem que calia convertir en l’emblema de la ciutat de Tarragona, sense cap mena de dubte, era i és: l’Amfiteatre!
D’altres marques de territori:
> Vall de Boí Turisme
> Amposta Turisme
> Siurana Turisme
> Terres de Mestral









